

TravelNest
Εξειδικευμένες Υπηρεσίες Διαχείρισης Καταλυμάτων
Maximizing Your Property's Potential
Η TravelNest αναλαμβάνει τη διαχείριση του καταλύματός σας, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις που βελτιώνουν την απόδοσή του και απλοποιούν τη διαδικασία, για να εξασφαλίσετε την καλύτερη εμπειρία για τους επισκέπτες σας.
Οι Υπηρεσίες μας και γιατί διαφέρουμε από τον ανταγωνισμό
Προσφέρουμε εξατομικευμένη διαχείριση καταλυμάτων με έμφαση στη στρατηγική ανάπτυξη, την καινοτομία και τη συνεχή υποστήριξη. Χρησιμοποιούμε σύγχρονα εργαλεία και προσαρμόζουμε λύσεις στις ανάγκες σας, εξασφαλίζοντας μέγιστη αποδοτικότητα και απρόσκοπτη λειτουργία.
Στρατηγική Ανάπτυξη & Διαχείριση Επενδύσεων Αντιμετωπίζουμε το κατάλυμά σας ως επένδυση. Αναλύουμε την τοπική αγορά και τις τάσεις, προσφέροντας εξατομικευμένες προτάσεις για τη μεγιστοποίηση των εσόδων σας.
Εξατομικευμένη Συμβουλευτική Υποστήριξη Διαθέτουμε έμπειρους συμβούλους που παρακολουθούν στενά την απόδοση του καταλύματός σας και σας καθοδηγούν σε κάθε βήμα, προτείνοντας βελτιώσεις και στρατηγικές που ταιριάζουν στις δικές σας ανάγκες και στόχους.
Προσωπική Σχέση και Συνεχής Υποστήριξη Είμαστε πάντα δίπλα στον ιδιοκτήτη, προσφέροντας συνεχή υποστήριξη και προσαρμοσμένες λύσεις για κάθε πρόκληση που προκύπτει, διασφαλίζοντας ότι το κατάλυμα αποδίδει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του.
Προσαρμοσμένες Λύσεις σε Προβλήματα Διαχείρισης Παρέχουμε πρακτικές λύσεις σε καθημερινά ζητήματα όπως η διαθεσιμότητα, η τιμολόγηση και η βελτίωση των καταχωρήσεων, ώστε να εξοικονομήσετε χρόνο και να βελτιώσετε την αποδοτικότητα του καταλύματός σας.
Αντιμετώπιση Προκλήσεων με Καινοτόμες Λύσεις Από τη διαχείριση κρατήσεων και την επικοινωνία με τους επισκέπτες, μέχρι την επίλυση τεχνικών ζητημάτων, παρέχουμε ολοκληρωμένες λύσεις που σας απαλλάσσουν από το άγχος της διαχείρισης.
Διαρκής Βελτίωση & Προσαρμογή Στρατηγικής Αναλύουμε τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και προσαρμόζουμε τη στρατηγική μας για να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς, παρέχοντας διαρκή υποστήριξη για να παραμένετε πάντα ανταγωνιστικοί.
Πακέτα Υπηρεσιών
*Επιπλέον Υπηρεσίες
Επαγγελματική Φωτογράφιση
Διαχείριση Social Media
1
Basic
Διαχείριση Κρατήσεων.
Συγχρονισμός ημερολογίου σε πραγματικό χρόνο.
Εξυπηρέτηση και Επικοινωνία με τους πελάτες και ιδιοκτήτες 24/7.
Συλλογή στοιχείων επικοινωνίας πελατών για προωθητικές ενέργειες.
2
Deluxe
Περιλαμβάνει όλες τις υπηρεσίες του Basic πακέτου, καθώς και:
Διαχείριση πληρωμών και οικονομικών διαδικασιών.
Διαχείριση κριτικών και απάντηση σε σχόλια.
Καταγραφή εμπειριών πελατών με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης.
Βελτιστοποίηση καταχωρήσεων σε OTAs.
Οικονομική Ανάλυση και Δυναμική Τιμολόγηση.
Προώθηση οδηγών για αξιοθέατα και δραστηριότητες.
3
Premium
Περιλαμβάνει όλες τις υπηρεσίες του Basic και Deluxe Πακέτου καθώς και:
Αναλυτική Έρευνα της Τοπικής Αγοράς.
Προβολή σε Διεθνή Τουριστικά Πρακτορεία.
Αυτόματη Διαχείριση Αφίξεων και Αναχωρήσεων.
Ψηφιακοί Οδηγοί Καταλύματος με Βίντεο.
Οργάνωση και Διαχείριση Ομάδων Καθαριότητας.
Επαγγελματική Προώθηση & Marketing.
Τακτικές Αναφορές και Συμβουλευτική Προσέγγιση.
Η Ομάδα Μας
Είμαστε μια ομάδα που αγαπά τη φιλοξενία και έχει αφοσίωση στη βελτίωση της απόδοσης του καταλύματός σας. Με εξειδίκευση στη διαχείριση ακινήτων και σεβασμό στις βιώσιμες πρακτικές, φροντίζουμε ώστε τόσο οι επισκέπτες όσο και οι ιδιοκτήτες να απολαμβάνουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία ελληνικής φιλοξενίας.

ΚΑΝΑΡΑΣ Κωνσταντίνος
ΚΑΝΑΡΑΣ Κωνσταντίνος
Co-Founder - Υπεύθυνος Λειτουργιών

ΚΑΝΑΡΑΣ Ευστράτιος
Co-Founder-Υπεύθυνος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης

ΣΤΑΜΠΟΥΛΗΣ Ιωάννης
Υπεύθυνος Πωλήσεων και Στρατηγικού Σχεδιασμού

ΚΑΡΒΟΥΓΙΑΖΗ Βασιλική
Digital Marketing & Social Media Management

ΓΕΡΑΣΙΜΙΔΗΣ Θεόφιλος
Υπεύθυνος Διαχείρισης Οικονομικών και Ανάλυσης Δεδομένων